Marek Bober
IdoSell

Specjalista e-commerce, od 6 lat wdrażający sklepy IdoSell. Od 18 lat związany z branżą IT. Na codzień pomaga klientom w doborze optymalnej infrastruktury hardware'owo software’owej, zapewniając sprzedawcom efektywne pozyskiwanie klientów przy wykorzystaniu możliwości oferowanych w IdoSell Shop. Doświadczenie zdobyte podczas setek udanych wdrożeń pozwala na szybkie określenie realnych potrzeb klientów. Prywatnie interesuje się nowymi trendami w świecie usług cyfrowych i turystyką 4x4.

Antonina Grzelak
Mr Receipt

PR & Marketing Manager projektów związanych z Grupą Primesoft Polska. Odpowiedzialna za marketing m. in . takich aplikacji, jak wielokrotnie nagradzany notiOne, czy PanParagon (350.000 pobrań). Autorka artykułów do czołowych pism marketingowych (m.in. e-Commerce i Marketer+) oraz publikacji książkowych. Pomysłodawczyni i organizatorka pierwszego w Polsce spotkania integrującego środowisko biznesu i marketingu - MarkeThink. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na scenie również w charakterze prelegenta (prelekcje, wykłady i warsztaty z zakresu marketingu, PRu oraz wystąpień publicznych). Prywatnie pasjonatka podróży kulinarnych do najmniej oczywistych zakątków świata.

Wojciech Kułaga
InPost

Od kilkunastu miesięcy Product Owner Aplikacji Mobilnej InPost, która milionom Użytkowników pozwoliła otwierać zdalnie Paczkomaty. Z tworzeniem aplikacji mobilnych związany od początku zawodowej kariery. Uwielbia dostarczać produkty, które sprawiają radość Użytkownikom. W życiu kieruje się dewizą, że każdy problem ma rozwiązanie - jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu. Od zawsze zafascynowany gadżetami i nowinkami technologicznymi. W wolnym czasie rower, tenis, piłka nożna oraz sporty związane z deską - m.in. snowboard czy kitesurfing.

Robert Paszkiewicz
OVHcloud

Z branżą IT związany od ponad 14 lat. Do OVHcloud dołączył w 2015 r., gdzie obecnie jako VP, Central and Eastern Europe odpowiada za rozwój biznesu w obszarach chmury obliczeniowej, centrów danych oraz usług hostingowych na rynkach CEE. Wcześniej miał okazję realizować m.in. działania marketingowe w firmie ATM S.A., a także wdrażać nowe produkty z zakresu bezpieczeństwa oraz ułatwiające prowadzenie biznesu w home.pl S.A. W swoich działaniach zawsze stara się łączyć światy IT i biznesu. Prywatnie pasjonat górskich wędrówek.

Marcin Pyć
Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Marcin Pyć - Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM) - strateg z doświadczeniem w tworzeniu największego brandowego kanału marki na polskim rynku (Studio Tymbark). Z branżą marketingową związany od 5 lat. W agencji influencer marketingu TalentMedia odpowiedzialny za analitykę treści oraz za kompleksowe przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek.

Marcin Rudzik
Brand Active

Marcin Rudzik - CEO w Brand Active - agencji eCommerce. Twórca podcastu Merytorycznie o eCommerce. Mentor w Inkubatorach AIP z zakresu e-commerce. Z pasji czynnie działający strażak w OSP.

Artur Stankiewicz
Orange Polska

Szef Marketingu Rynku Konsumenckiego. Ukierunkowany na potrzeby i doświadczenia klienta. Nieustannie zaangażowany w tworzenie przyjaznej kultury organizacyjnej. Szukający najlepszych, proklienckich rozwiązań przy równoległej trosce o biznes. Jego dewiza to „customer obsessed & earn money”, czyli najlepsze doświadczenia dla Klienta i zysk dla firmy. Pasjonat cyfrowej transformacji i nowych wyzwań. Twórca niemożliwego, czyli startup’u w korporacji: Orange Flex - prawdopodobnie pierwszy na świecie w pełni cyfrowy operator. W Orange od ponad 10 lat. W portfolio ma zarówno sukcesy jak i porażki, ale przede wszystkim rozległe doświadczenie w sprzedaży i marketingu B2B/B2C. Prywatnie mąż, tata, koneser czerwonego, włoskiego wina i początkujący water monoskier.

Albert Stęclik
Dziadek do orzechów

Albert Stęclik - człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Laureat niemal wszystkich branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Michał Szklarski
e-point

Innovation and solutions leader, product owner, tech and business conference speaker. Advised and helped such companies as Amway, InterCars, morele.net and Leifheit in their digital and mobile transformation. Always fascinated with web+mobile and new technologies (such as PWA, AMP, TWA, Voice UI) combined with great User Experience.

Tomasz Szulkowski
[m]spark powered by KnowledgeHub

Aktualnie Chief Operating Officer w pierwszym akceleratorze martech na polskim rynku: [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator. Jest to podmiot związany z największa grupą agencji mediowych na rynku GroupM [Mediacom, Wavemaker, Mindshare], należących do globalnego holdingu WPP. Wcześniej szef polskiego oddziału agencji marketingu mobilnego Mobext w ramach Havas Media Group. Przygodę z mobile rozpoczynał w maju 2012 na pokładzie Mobehave - jednej z pierwszych lokalnych agencji mobilnych na polskim rynku.

Emil Waszkowski
Future Mind

Head of Consulting w Future Mind. Od 4 lat doradza w tworzeniu strategii i kreowaniu produktów cyfrowych dla klientów Future Mind, firmy zajmującej się rozwojem produktów mobilnych i transformacją cyfrową. W pracy łączy analityczne podejście z wiedzą o strategii, customer experience i marketingu. Wiceszef Grupy Roboczej Mobile IAB, gościnny wykładowca na ALK i Collegium Civitas.

Maciej Wojtowicz
InPost

Pracuje w InPost od ponad 1,5 roku, kieruje zespołem digital marketingu, do zadań którego należy m.in. wsparcie marketingowe aplikacji mobilnej. W branży digital marketingu od ponad 8 lat. Jest certyfikowanym trenerem Digital Marketing Institute. Lubi podróże, szczególnie w rejony Morza Śródziemnego.

Radosław Bułat
Applover

Radosław Bułat, CEO i Współzałożyciel Applover, software house z miasta stu mostów. Przedsiębiorca i entuzjasta start-upów. Pomaga firmom budować i skalować swoje produkty cyfrowe. W 2019 wraz z Applover wyróżniony przez Deloitte Technology Fast 50 CEE. Startup mentor w AIP i Huge Thing. Prywatnie amator triathlonu.

Artur Józefowski
SGB-Bank S.A.

Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze kart płatniczych, płatności mobilnych i aplikacji mobilnych. Aktualnie w SGB-Banku kieruje biurem, które odpowiada między innymi za budowę bankowości mobilnej SGB Mobile, rozwój płatności mobilnych oraz platformy BS API, a także bankowość internetową. Prywatnie ojciec dwóch synów, miłośnik kolarstwa szosowego i górskiego oraz pasjonat nowoczesnych technologii.

Piotr Kardasz
TMS Brokers

Piotr Kardasz – Dyrektor Marketingu odpowiedzialny za rozwój aplikacji TMS Brokers. Pasjonat nowych technologii i tradingu. Dzięki marketingowemu doświadczeniu, od podszewki zna potrzeby odbiorców produktów finansowych. Właśnie dlatego stawia na nieustający rozwój narzędzi, które wspierają inwestorów w procesie podejmowania decyzji. Kiedy akurat nie angażuje użytkowników aplikacji, najchętniej nurkuje i szuka wraków pod wodą lub lata paralotnią.

Joanna Konopińska
Symetria UX

Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w projektowaniu UX i przeprowadzaniu badań z użytkownikami. Uważa, że empatia, analityczne podejście i otwartość na innowacje pozwala znajdować rozwiązania odpowiadające na realne problemy odbiorców. Z wykształcenia kognitywistka i pasjonatka włoskiej kuchni. Wybrani klienci: Santander Bank Polska, KRUK SA, ING Bank Śląski, Orange, Open Finance, Polski Standard Płatności

Piotr Korzeniowski
Piwik PRO

COO Piwik PRO, doświadczony manager z branży finansowej. W Piwik PRO od ponad pięciu lat. Początkowo odpowiedzialny za organizacje działów back office i customer service oraz sprawy finansowe, obecnie nadzoruje codzienne działanie firmy i współpracę z partnerami. W przeszłości Piotr mierzył się z różnorodnymi wyzwaniami zawodowymi. Pracował w dużych firmach z branż IT i finansowej, m.in. w HP i KPMG. Do jego zadań należało przeprowadzanie audytów i wdrażanie finansowych systemów IT.

Piotr Kozłowski
Symetria UX

Projektuje serwisy internetowe i aplikacje od 10 lat. Uważa, że tworzenie User Experience zaczyna się od pomysłu biznesowego, a kończy na dobrym wdrożeniu i optymalizacji konwersji. Specjalizuje się w rozwiązaniach e-commerce i mobilnych. Trener międzynarodowego certyfikatu UX-PM i wykładowca akademicki. Wybrani klienci: Allegro, LPP, Netia, Volkswagen, Żabka, Skoda, ING Bank Śląski, Orlen, Nivea, Internetowy Kantor, Honda, Grupa Nokaut, WWF, Walutomat, INEA, Payback, Eurocash, Santander, Nokia, KRUK, Bricomarché, Compensa, OLX

Agnieszka Księżyk
EDISONDA

Business Design Consultant z zapleczem w branży eventowej i wydawniczej. ​Od 2015 roku zaangażowana w koordynację powstawania produktów cyfrowych. Przenosi pomysl z etapu wizji na etap realizacji. Pracuje przy projektach serwisów, systemów, aplikacji. Współpracowała między innymi z ING, Credit Agricole i Pragma Faktoring. Doradza, rozwiązuje problemy, przewiduje ryzyka. ​

Mariya Ollin
Orange Polska

Product Owner w Orange Flex. Przez lata związana ze strategią, którą zamieniła na marketing, gdzie odpowiada za Orange Flex - najbardziej innowacyjną ofertę na polskim rynku telekomunikacyjnym. Kocha nowe technologie, przełomowe pomysły oraz współpracę z ludźmi. Łączy polskie i ukraińskie korzenie, co przekłada się na optymistyczne podejście do życia i wiele energii, którą bez obaw się dzieli z innymi. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i programu CEMS na University of Sydney Business School, ex-Googler.

Bartłomiej Papierzyński
Steppie

CEO, Founder w Steppie. Swoje doświadczenie startupowe zdobył pełniąc funkcję Prezesa Irlandzkiego insur-techu Wesavvy, które było w TOP15 najlepszych startupów na świecie w tym sektorze. Obecnie CEO Steppie, rozwiązania skierowanego do branży ubezpieczeniowej i sektora medycznego. Wykorzystując najnowsze technologie i urządzenia wearable, Steppie umożliwia firmom zarządzanie ryzykiem / zdrowiem pacjenta, w czasie rzeczywistym, bazując na danych - tworząc model prewencji i profilaktyki 2.0. Współpracuje z Grupą LUX MED, AXA, Nationale Nederlanden, Samsungiem i innymi wiodącymi firmami w tym sektorze. Finalista programów akceleracyjnych: MIT CEE, HugeTech, IMPACT_Poland. Steppie zostało wyróżnione przez Business Insider jako „top fintech companies and startups in 2020” obok takich firm jak Revolut, Lemonade czy Ripple.

Tomasz Pasko
NotBoring.agency

Pracuję jako Head of Performance Marketing dla Berlińskiej agencji marketingowej oraz prowadzę własną agencję w Polsce. Na codzień zajmuje się tworzeniem, analizowaniem i optymalizowaniem reklam na Facebook'u i Instagramie.

Magdalena Serafin
ING Bank Śląski

Od ponad 10 lat jestem związana z bankowością, pracując w ING. Od trzech lat w DigitalTransformation, współtworzę platformę bankowości internetowej dla Klientów detalicznych, jako Product Owner aplikacji MojeING mobile. Lubię wyzwania i pracę z ludźmi. Pracuję z developerami, specjalistami UX i osobami odpowiedzialnymi za produkty biznesowe. W swojej pracy jestem skoncentrowana na tym, co ważne dla Klientów.

Robert Sosnowski
Reach a Blogger

CVO w platformie do influence marketingu Reach a Blogger, CVO w wyszukiwarce agencji reklamowych Ad World Masters, CVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy. Zdobywca nagród marketingowych, min. Epica Award, AME Award, Kreatura, Złoty Spinacz, Mixx-Award, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi i w Collegium Civitas. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Krzysztof Wojewodzic
Escola

dr Krzysztof Wojewodzic – przedsiębiorca, doradca ds. strategii IT. Pracował dla międzynarodowych marek jak Xella International, NE AB, Brockhaus, konsultował razem z BCG. W latach 2010-2014 współtworzył dwie spółki, które doprowadził od zera do kilkumilionowych exit-ów. Ekspert oceniający dla NCBiR. Wykładowca na ALK Koźmiński. Trzy aplikacje jakie współtworzył miały powyżej miliona pobrań. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie. Od 2018 prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe.

Jakub Wyparło
SGB-Bank SA

Pracuje w zespole bankowości mobilnej i płatności mobilnych. Od ponad 2,5 roku w SGB-Banku, odpowiedzialny m.in. za wdrożenie płatności mobilnych BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz FItbit Pay. Aktualnie zaangażowany w budowę i rozwój zrzeszeniowej aplikacji mobilnej SGB Mobile opartej na platformie BS API. W wolnym chwilach miłośnik podróży oraz hiszpańskiej piłki nożnej.

Maciej Żulewski
Orange Polska

Senior Brand Manager w Orange Flex. Od 10 lat związany z rynkiem telekomunikacyjnym, na którym kreuje i wdraża produkty, z których korzystają klienci w całej Polsce. Współtworzy Orange Flex od momentu pojawienia się pierwszych pomysłów i konceptów. Fun i dobra energia w zespole, to dla niego jedne z najważniejszych czynników sukcesu. W czasie wolnym muzyka – w każdej formie, choć najlepiej z vinyla i w każdym miejscu, choć najlepiej live.

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Organizator

ClickMaster

Złoty Sponsor

Sponsor Transmisji

orange

Patronat honorowy